Contact - Telefoane utile

Salt Bank contact

Contact - Idea Bank call center Reclamatii

Salt Bank contact – Pentru cei care nu stau în banca lor., pentru cei care vor din ce în ce mai mult, cu mai puține bătăi de cap.

Modalități de contactare Salt Bank

    • Sună la *SALT (*7258)
    • Apel direct din aplicația Salt Bank
    • Chat în app
    • Mesaj offline în app
    • Self service (FAQs)

 Salt Bank contact -Care Center disponibilitate 24/7

    • Fără IVR în call, Nu trebuie sa asculți mesaje sau să selectezi opțiuni. Intri direct in apel cu agentul
    • Fără draft-uri de răspuns, ti se va răspunde cu empatie doar oameni-oameni, niciodată roboți

Salt Bank contact – Date de contact Idea Bank

IdeaBank

    • website – https://produseanterioare.salt.bank › masuri-de-siguranta
    •  online: Website: www.salt.bank.
    • Email: salut@salt.bank.
    • Contact center *4455 / 021.318.95.00. Salt Bank.
    • Contact · myBank; RO.
    • *7258 (apelabil din orice rețea națională, fixă/mobilă, tarifat normal în rețeaua proprie)

Salt Bank contact  -Serviciile care sunt disponibile 24 ore din 24 prin Contact Center sunt următoarele:

    • blocare Carduri, blocare Internet Banking,
    • resetare parolă de Internet Banking,
    • informații privind istoricul de tranzacții și soldul disponibil al conturilor.
    • pentru alte servicii oferite prin Contact Center,  puteți apela în intervalul 08:30-19:00, de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor legale.

Salt Bank contact – Reclamatii Salt Bank -GHID PRIVIND PROCESUL DE ADMINISTRARE A RECLAMATIILOR

1.Salt Bank contact : Reclamatia reprezinta o cerere sau sesizare formulata in scris si care este transmisa bancii prin oricare din canalele de comunicare:

  • posta sau posta electronica, depusa prin intermediul paginii oficiale de internet a bancii,
  • la sediul Salt Bank S.A. sub numar de inregistrare sau prin intermediul autoritatilor,
  • prin care un client al bancii sau non-client isi exprima nemultumirea cu privire la calitatea
    produselor si a serviciilor furnizate sau a activitatilor intreprinse de salariatii bancii sau a modului de
    gestionare a relatiei de afaceri sau a tarifelor/comisioanelor aplicate, si la care este asteptat in mod
    explicit sau implicit un raspuns.

2. Petent este orice persoana fizica sau juridica, care a depus o reclamatie cu privire la prestarea
unei activitati sau a unui serviciu de catre banca cu exceptia serviciilor si activitatilor de investitii de
Legea nr. 297/2004 privind piata de capital, la serviciile de plata prevazute de Ordonanta de urgenta
nr. 209/2019 privind serviciile de plata si pentru modificarea unor acte normative potrivit Legii nr.
210/2019 privind activitatea de emitere de moneda electronica, cu modificarile si completarile
ulterioare.

3. Salt Bank contact /  Reclamatiile se inainteaza prin  :

  • posta electronica
  • prin mesaj scris transmis la adresa de e-mail salut@salt.bank
  • prin intermediul paginii de web a bancii, www.salt.bank, sectiunea “Contact”,
  • optand pentru Reclamatie in campul “Ïn ce categorie se situeaza solicitarea ta?”.
  • de asemeneareclamatiile pot fi depuse la sediul Sediul Central Salt Bank – in atentia Departamentului Telemarketing si Calitate Servicii Clienti la urmatoarea adresa: Bucureşti, Cladirea Hermes Business  Campus, CORP B, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 5-7, Sector 2, cod postal 020335
  • sau prin apel telefonic  la *4455 (apelabil din oricea retea nationala, fixa/mobila) sau 021.318.95.00 (apelabil din oricea retea).

4. Pentru a solutiona intr-un termen cat mai scurt reclamatia inaintata, este necesar sa 
transmiteti:
• datele dumneavoastra de contact: numele complet, CNP/codul fiscal (dupa caz), adresa de
corespondenta si numarul de telefon;
• descrierea cat mai detaliata a nemultumirii dumneavoastra cu privire la serviciul/produsul/
activitatea reclamata. Totodata, in masura in care detineti documente in sustinerea reclamatiei
dumneavoastra, va rugam sa ne transmiteti copii ale documentelor pe care le considerati relevante.

5. In cel mai scurt timp vei primi  explicaţii detaliate privind rezultatul investigatiei aspectelor
semnalate de dumneavoastra si, daca este cazul, a masurilor adoptate in sensul remedierii unei
situatii.
Salt Bank contact  – Nota: Din momentul inregistrarii reclamatiei, termenul de raspuns este de 30 de zile, calculate de la data depunerii/trimiterii acesteia. In situatia in care aspectele sesizate in cadrul reclamatiei, necesita o cercetare mai amanuntita si va fi necesar sa extindem termenul de analiza, va vom informa cu
privire la acest lucru.

6. In situatia in care considerati ca punctul de vedere oferit de Banca nu raspunde in totalitate/este
in contradictie cu solicitarea/solicitarile dumneavoastra, sunteti rugati de a va adresa oricand
reprezentantilor Bancii cu privire la acest lucru.

Totodata, dumneavoastra aveti posibilitatea de a va adresa institutiilor si autoritatilor competente si
de a utiliza modalitatile de solutionare pe cale amiabila a litigiilor, prevazute de dispozitiile legale in
vigoare.

a) Autoritati competente:
– Banca Nationala a Romaniei (BNR) – Bucuresti, Strada Lipscani, nr. 25, sector 3, Bucuresti, cod
030031, Info@bnro.ro.
– Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) – Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor,
nr. 72, sector 1, office@anpc.ro.
– Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) – Bdul Gheorghe Magheru, nr. 28-30, sector 1, Bucuresti, anspdcp@dataprotection.ro.

b) Salt Bank contact  – Modalitati de solutionare pe cale amiabila a litigiilor:
– Conciliere CSALB – orice consumator de servicii financiare bancare are dreptul de a apela la
solutionarea alternativa a litigiilor. Pentru mai multe informatii despre CSALB, puteti consulta
informatiile existente pe pagina noastra de internet si de asemenea puteti accesa urmatorul link:
www.csalb.ro.
– Medierea – modalitate de solutionare alternativa a unui conflict reglementat de dispozitiile Legii nr.
192/2006 privind medierea si organizarea profesiei de mediator.
– Arbitrajul – modalitate de solutionare alternativa a unui conflict reglementat de dispozitiile art. 541 si

Iti mai recomandam

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button