Reclamatii & Sesizari

Reclamatii Fan Courier – Comenzi & Retur

Reclamatii Fan Courier - Contact Comenzi & Retur

Reclamatii Fan Courier – contact call center Fan Courier

Contact reclamatii Fan Courier Contact

Telefon reclamatii Fan Courier   +4021.93.36 (număr cu tarif normal, apelabil din orice rețea) sau  +40723/+40742.55.2233 (apelabil din rețelele Vodafone și Orange)

Daca expeditorul sau destinatarul este nemulțumit de serviciile oferite  de Fan Courier , acesta poate formula o reclamație scrisa pe care o poate depune personal la oricare dintre locațiile FAN Courier Express din tara ,poate trimire reclamatia sau sesizarea  prin e-mail  le  adresa customer@fancourier.ro, poate apela numarul de telefon 021.9336 sau o poate trimite direct în plic  prin intermediul postei  cu optiunea de confirmare de primire, la adresa Sos de Centura nr 32, Stefăneștii de Jos, Jud Ilfov, în atenția departamentului Relații cu Clienții.

 

Reclamatii si sesizari la Fan Courier

Pentru ca in industria curieratului , care este in plina ascensiune se proceseaza foarte   multe comenzi zilnice, sute sau poate chiar mii, pot sa mai apara si erori sau diverse probleme ..

Pentru astfel de probleme te poti adresa specialistilor din departamentul reclamatii Fan Courier

Din momentul in care ai plasat o comanda la o firma de curierat mare, cum este si FAN Courier,  uneori pot  apare si probleme.

Reclamatii Fan Courier – contact call center sesizari

Ce trebuie sa faci daca vrei  sa intri in contact  cu un reprezentant Fan courier din departamentul  reclamatii

E suficient sa stii datele exacte despre expeditie sau coletul care urmeaza sa ajunga la tine, sa ai  la indemana AWB-ul pentru tracking  si sa fi accesat si serviciile on-line puse la dispozitie de firma inainte ca sa poti vedea singur daca sunt probleme in general.

Pentru reclamatii Fan Courier sau pentru a depune o sesizare te poti prezenta  si direct in centrul zonal sau central  daca e aproape de tine, unde  poti sa depui o plangere sau o sesizare  ,ori poti  sa discuti cu un reprezentant  FAN Courier.

Dar , in cazul in care  centrul local FAN Courier este  departe si nu  doresti sa pierzi timp poti sa apelezi  Fan courier numarul de telefon +4021.9336.

Daca esti in afara tarii si ai trimis colete sau astepti colete poti intra in contact cu Fan Courier apeland numerele —0723.55.22.33 sau 0742.55.22.33 , numere valabile  pentru abonatii Vodafone si Orange, daca nu ai cumva minute nationale si esti deja in aceste retele.

Exista si un numar scurt pentru reclamatii Fan Courier , acesta fiind *9336 , numar cu tarif normal  *9336, apelabil in timpul programului de lucru.

Si cum online este  mereu cea mai simpla metoda  sa depui o reclamatie ,  ai la dispozitie si formular online pentru  a depune una sau mai multe reclamatii Fan Courier

In maxim 24 de ore vei primi raspuns, vei primi si notificare de primire a cererii tale pe e-mail. Completezi date personale cerute, date despre livrare, despre coletele de primire, un AWB, daca il ai si orasul, orasele de unde pleaca si ajunge livrarea .

Tot online puteti sa depuneti o cerere si pe pagina oficiala de Facebook, sectiunea Mesaje. Aici vi se va raspunde in cateva ore si veti fi redirectionati spre departamentele abilitate.

Apoi vi se vor comunica pasii de urmat pentru a putea identifica ce s-a intamplat cu sesizarea depusa .

Reclamatii Fan Courier – sesizari la Fan Courier

FAN Courier a stabilit un mecanism de soluționare a reclamațiilor simplu, transparent și accesibil, în special în ceea ce privește furtul, pierderea, distrugerea parțială sau  totala , respectiv  deteriorarea coletelor poștale, precum și nerespectarea condițiilor de calitate a serviciilor (termene de livrare, de returnare etc,).

Termenul de introducere a reclamației prealabile adresate furnizorului de servicii poștale este de 6 luni și se calculează de la data depunerii trimiterii poștale.

Furnizorul de servicii poștale are obligația de a soluționă reclamația prealabila în termen de 3 luni de la data introducerii acesteia.

In cazul in care un anumit colet nu a ajuns la timp la locatia stabilita poti suna la serviciul de relatii cu clientii pentru a identifica situatia. In acest caz este necesar sa urmarim codul AWB necesar urmariri coletului dvs.

Comenzi Fan Courier si Retur  – Reclamatii Fan Courier

In cazul in care doresti sa livrezi  un colet intr-o anumita locatie poti apela la serviciile Fan Courier fara a fi nevoie sa ai un contract semnat cu acestia .

Poti suna la call center  pentru ridicarea coletului sau poti intra pe site-ul oficial la rubrica Cheama Curier.

Informatii necesare pentru expediere colete prin Fan Courier:

    • detalii expeditor – date personale
    • locul de unde se ridica coletul adresa expeditorului
    • detalii despre locatia si numele beneficiarului
    • modul de plata si cine plateste serviciul de curierat – expeditorul sau beneficiarul
    • detalii despre expeditie: numar de colete, lungime, latime si inaltime colet daca este cazul sau doar greutatea coletului
    • informatii despre ora la care se doreste ridicarea coletului
    • dupa ce se furnizeaza toate informatiile se va genera un cod AWB care poate fi trimis beneficiarului
    • formula de calcul pentru greutatea volumetrica este lungime x lățime x înălțime/6000 cm.

Site oficial : fancourier.ro

Iti mai recomandam

Un Comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button