Reclamatii & Sesizari

Reclamatii eMAG – Telefon sesizari ,retur si suport clienti

Reclamații - eMAG Marketplace

În meniul Reclamații poți vedea în Lista reclamații solicitările sau reclamațiile clienților despre produsele sau serviciile vândute de tine pe site-ul eMAG.

Reclamații  eMAG Marketplace

Contact reclamatii eMAG – in acest articol vei gasi  tot ce ai nevoie despre plati, comenzi si livrare, reclamatii si retur produse dar si garantie si service eMAG. Contacteaza eMAG  online.

Reclamații eMAG 

În această secțiune poți vedea în lista reclamații  eMag solicitările sau reclamațiile clienților despre produsele sau serviciile vândute de tine pe site-ul eMAG.

Reclamația este o sesizare sau cerere facută de clienții care au achiziționat produse comercializate de tine și care au fost nemulțumiti de calitatea produselor primite, de diferențele dintre produsele fizice și documentația prezentată în descrierea de pe site, de livrarea întârziată, sau alte motive.

Ai în vedere că o reclamație vine în urma unor nemulțumiri pe care clientul le-a întâmpinat la comandarea produsului. Așa că răspunde onest sesizărilor și oferă rezolvarea de care clientul are nevoie.

Cum fac o reclamatie Emag? – Reclamații  eMAG

Daca doriti sa faceti o reclamatie legata de un produs achizitionat de la EMAG Romania, puteti urma pasii:

  • Accesati contul dumneavoastra de pe site-ul EMAG si navigati catre sectiunea „Comenzile mele”.
  • Selectati comanda care contine produsul cu probleme si dati click pe butonul „Reclama produs”.
  • Completati formularul de reclamatie cu informatiile solicitate, cum ar fi descrierea problemei, fotografii sau alte documente relevante.
  • Trimiteti formularul de reclamatie si asteptati ca un reprezentant EMAG sa va contacteze pentru a solutiona problema.

In cazul in care nu puteti sa accesati contul de pe site-ul EMAG sau aveti o alta problema cu produsul achizitionat, puteti face o reclamatie prin intermediul serviciului de asistenta telefonica, al formularului de contact de pe site-ul EMAG sau prin email la adresa office@emag.ro.

Este important sa mentionam ca EMAG Romania are politici stricte de returnare si garantie, astfel incat clientii sa fie protejati in cazul in care produsele achizitionate prezinta probleme. In cazul in care produsul achizitionat este defect sau nu functioneaza corect, clientii trebuie sa contacteze EMAG Romania in cel mai scurt timp posibil pentru a primi asistenta si a solicita solutionarea problemei.

Pentru a inregistra una sau mai multe reclamatii eMag   , fii pregatit sa oferi cateva informatii:

  • Nume si Prenume
  • Motivul solicitarii
  • Numarul comenzii (optional)
  • Cateva detalii (optional)
  • Numarul de telefon
  • Adresa de e-mail

Suport online-Reclamatii eMAG

Completeaza formularul si vei primi o solutionare in cel mai scurt timp.

Reclamatii eMAG – sesizari contact eMAG

Numerele de telefon pentru reclamatii, sesizari sau anulari comenzi sunt:

  • 021 200.52.00
  • mobil: 0722.25.00.00.
    Apel taxabil cu tarif normal.
    Pentru anulare comanda, este necesar sa sunati in termen de 24 de ore de la momentul cand ati plasat comanda.
Retur eMAG – Reclamatii eMAG

Ce sunt retururile

Retururile fac parte din procesul ce comercializare al produselor, iar în mediul online sunt și mai mari procentele de retur, din cauza imposibilității vizualizării și testării în mod fizic produsului cumpărat. Un client achiziționează un produs, din dorința de a-l  păstra și a-l folosi, dar dacă acesta nu va coincide cu așteptările sale, cu siguranță va renunța la el.

Este foarte important să acorzi cea mai mare atenție documentației fiecărui produs pe care îl vinzi pe eMAG Marketplace. Cu cât vei oferi mai multe detalii în imagini, caracteristici sau descriere, cu atât îți vei reduce rata cererilor de retur primite.

Cum procesezi o fișă de retur

Toate solicitările de retur pentru produsele vândute de tine sunt înregistrate în contul tău, în meniul RetururiFișa de retur este completată de client în site și trimisă catre tine, prin intermediul platformei Marketplace.

Accesează secțiunea Retururi. Apasă butonul Noi și vezi toate cererile noi de retur. Sau poți alege Nou din Status retur în zona de filtrare.

Selectează cererea nouă și accesează butonul Editează, din coloana Acțiuni. Cererea de retur își schimbă automat statusul, din Nou în Preluat. Dacă ai integrată o firmă de curierat, în momentul în care statusul fișei se schimbă în Preluat se va genera automat un AWB de PICK-up, pentru ridicarea produsului de la client.

Verifică  articolul dedicat procesării fișei de retur.

Cum anulezi o fișă de retur

Pentru a anula o cerere de retur accesează secțiunea Retururi. Atunci când clientul solicită anularea returului prin linia de suport eMAG, sau prin contactarea companiei tale, trebuie să anunți firma de curierat să anuleze AWB-ul de pick-up și să nu mai ridice coletul, dacă deja ai generat AWB.

Modifică statusul fișei în Anulat din pagina Detalii retur a cererii respective. După ce te-ai asigurat că toate informațiile sunt verificate și setate corect, apasă butonul Salvează modificările.

Vezi  mai multe detalii despre anularea fișei de retur.

Cum respingi o fișă de retur

Pentru procesarea fișelor de retur, intră în meniul Retururi – Lista retururi, selectează cererea nouă și apasă butonul Editează din coloana Acțiuni. Poți respinge cererea de retur, prin modificarea statusului fișei, în pagina Detalii retur în Respins.

Motive pentru care respingi o cerere de retur

    • produsul pentru care se dorește returul a fost deteriorat de client.
    • produsele din categoriile cosmetice, lenjerie intimă sau îngrijire intimă au fost desigilate sau probate și nu mai pot fi revândute.
    • în urma verificării produsului, constați că nu se mai încadrează pentru retur din cauza utilizării greșite a produsului de client.
    • în coletul de retur nu se regăsește produsul pe care l-ai livrat.
    • produsul ajunge după perioada de retur stabilită, de 14 zile calendaristice.

Contact EMAG -Reclamatii eMAG

Formular contact

Pentru serviciul de  suport clienti avem la dispozitie numerele de telefon afisate ceva mai jos.

Tel: 021 200.52.00 – indisponibil
Mobil: 0722.25.00.00
Program: Luni – Duminica: 24/24- tarif normal.

Livrarea produselor cumparate de pe eMag sunt livrate prin:

  • curier Sameday sau Fan Courier
  • ivrare la adresa sau prin easy box.
    Pentru orice informatie cu privire la serviciile oferite de companie poti apela la rubrica contact EMAG suport clienti

Iti mai recomandam

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button