Reclamatii & Sesizari

Reclamatii Cargus -Sesizari call center

Sesizari si reclamatii Cargus Contact call center - Serviciul Retur Clienti

Reclamatii Cargus – Serviciul Sesizari & Reclamatii

Pentru a face o reclamatie la Cargus prin telefon poți suna la numerele  scurte 021.9330 sau 021.9282, de Luni până Vineri, în inytervalul orar 8:00 – 20:00 . Un operator Call Center Cargus va înregistra reclamația sau sesizarea ta si iti va oferi informații despre statutul solicitarii tale.

Telefon dispecerat Cargus: – 021 9330 si 021 9282

Cu o experiență de peste 30 ani, Cargus este partenerul tău pentru livrări rapide și sigure.                        Descoperă serviciile de curierat Urgent Cargus .                                                                                                           98% DIN COLETELE EXPEDIATE  Urgent Cargus Romania AJUNG LA DESTINATAR ÎN 24-48 ORE

Reclamatii Urgent Cargus -Call Center Sesizari

 

Inca de la bun ineput trebuie  sa stii ca, pana sa intri in contact cu Urgent Cargus reclamatii vei avea nevoie de un AWB. Firmele au deja serviciul de verificare expeditie, tracking modern, AWB generat, se poate calcula si costul de expeditie direct pe site.

Dupa ce stii AWB – ul  si datele despre livrarea pe care ai facut-o sau pe care o astepti poti sa mergi intr-un sediu  Urgent Cargus si sa discuti cu personalul de acolo. Vei depune si o cerere daca e nevoie, se va face un proces verbal si vei ridica coletul, vei afla imediat situatia sa.

O alta modalitate este sa suni  la Urgent cargus reclamatii folosind numerele 021 9330  pentru Bucuresti, 021 9282, pentru restul tarii.

Sau poti lasa o reclamatie  insotita de toate informatiile necesare pentru identificarea coletului si a expeditorului, destinatarului la contact @ urgentcargus.ro. Vi se va raspunde in cel mult 48 de ore si veti primi si confirmarea trimiterii reclamatiei.

Toate reclamatiile  primite vor fi procesate in ordinea sosirii si va dura ceva pana sa primesti raspuns daca e foarte aglomerata perioada si sunt multe livrari de facut.

De regula te vor suna chiar si cei de la Urgent Cargus daca apar probleme si numarul tau apare in sistem ca apel nepreluat in centrul de Relatii Clienti. Orice ar fi se va lamuri situatia pe loc si vei afla toate datele legate de coletele tale.

Daca produsele din colet  sunt deteriorate, stricate, nu ajung, se pierd colete pe drum,  poti reclama Urgent Cargus oricand la OPC si ANPC, daca nu gasesti o alta solutie .

Depui plangere direct pe site-ul ANPC insotita de comunicarile cu firma de curierat si de alte acte doveditoare ale problemei tale, fotografii, dovezi ale necazurilor tale. Vei primi confirmare de primire a plangerii si de multe ori vei avea castig de cauza daca e vina companiei de curierat.

Reclamatii Cargus Contact call center

Indiferent de solicitarea clientiilor Cargus, serviciul de call center Cargus este disponibil de luni pana vineri de la ora 8:00 pana la ora 20:00.

 Reclamatii Cargus – Contact Cargus Call center

Numerele de telefon pentru serviciul de suport clienti reclamatii Cargus sunt urmatoarele:

Telefon dispecerat Cargus: – 021 9330 sau 021 9282

Punct de lucru Cargus: Măgurele, Strada Atomiștilor nr. 99 – 115, corp C1, județ Ilfov, România Cod poștal: 07712

Rețeaua Cargus SHIP & GO a atins luna aceasta 3.000 de locații, majoritatea fiind puncte de tip PUDO (pick-up and drop-off), acoperind astfel peste 750 de localități din România, atât orașe mari, cât și localități din zona rurală.

TRANSFORMĂ-ȚI PROCESUL DE RETUR ÎNTR-UN AVANTAJ COMPETITIV – Reclamatii Cargus

Serviciul de retur ușor poate crește satisfacția clienților și influența decizia de a achiziționa dintr-un anumit magazin.
Fidelizează-ți clienții cu o politică de retur eficientă și ușoară.
Oferă cu Cargus opțiuni de retur convenabil și o rețea întreagă de SHIP & GO în proximitatea consumatorilor.
Totul pentru o experiență excelentă!

 

CE ÎNSEAMNĂ UN SERVICIU DE RETUR EFICIENT?

Poți trimite o etichetă de retur pre-tiparită în colet
Oferă clienților tăi confortul unei etichete de retur pre-tipărite. Poți imprima în prealabil etichetele de retur pentru clienții tăi odată cu etichetele de expediere.

Trimitem un e-mail cu eticheta de retur către clienții tăi
Îți poți redirecționa clienții către site-ul Cargus în secțiunea „Returnează coletul”. Clientul va putea obține eticheta de retur prin înregistrarea numărului de AWB

Clienții aleg opțiunea de retur în aplicația Cargus Mobile
Returnarea produselor cu doar câteva click-uri. Toate expedierile cu AWB de retur selectat de consumator vor fi vizibile în contul de client individual.

OFERĂ CLIENȚILOR TĂI RETURURI FĂRĂ ETICHETĂ – Reclamatii Cargus

Clienții tăi își pot aduce articolele direct în orice locație Cargus SHIP & GO și le pot trimite înapoi în doar 3 secunde.
Returnare rapidă în punctele SHIP & GO.

Reclamatii Cargus –  MODALITĂȚI DE FUNCȚIONARE

Avem trei opțiuni de retur în SHIP & GO:
1. Scanează codul de bare de pe AWB
2. Scanează codul QR din aplicația Cargus Mobile
3. Introducerea manuală a codului de bare

CONFIRMAREA COLECTĂRII RETURULUI LA SHIP & GO Reclamatii Cargus
Expeditorul returului primește confirmarea:
1. Se trimite SMS/E-mail
2. Statusul se schimbă în aplicația Cargus Mobile sau expeditorul primește o notificare push

Reclamatiile cu privire la serviciile Cargus se pot depune in baza unui cod AWB si informatii suplimentare legate de problema intampinata. Pentru o solicitare scrisa se poate accesa formularul de contact Cargus disponibil pe pagina oficiala cargus.ro

Iti mai recomandam

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button