Contact - Telefoane utile

Contact Revolut Romania Telefon Serviciu clienti

Cum iau legătura cu serviciul suport clienți Revolut

Contact Revolut Romania – Asistenta clienti
Singura modalitate de a intra în contact prin telefon cu Revolut Romania ,numai pentru pobleme legate de acces la cont sau cardul Revolut  este să suni la numărul +37052143608 – Apel taxabil

Dacă ai pierdut acces la contul tău și ai nevoie de protecție , urmează acești pași:

  • când te conectezi, apasă „Mi-am pierdut accesul la numărul de telefon”
  • apasă pe „Ai uitat parola?” și vei putea  să redobândești accesul la cont prin chatul din aplicația Revolut
  • dacă în continuare nu îți poți accesa contul și chatul, contactează Revolut la support@revolut.com.
  • dacă trebuie să-ți blochezi cardul, poți suna la o linie telefonică automatizată (+37)052.143.608 (se pot aplica taxe)
  • Revolut nu te va suna niciodată cu privire la contul tău personal fără să te informeze mai întâi prin chatul din aplicație. Acest număr nu te poate conecta la un agent uman și nici nu poate efectua apeluri.
Contact Revolut Romania – poti face o reclamație oficială folosind formularul online sau poți trimite un e-mail la formalcomplaints@revolut.com.

Contact Revolut  Romania -Modalitati de a intra in contact cu Revolut

Centru de ajutor

1.  Contact Revolut Romania prin Chat in aplicatie

  • cel mai rapid mod de a obține răspunsuri la întrebările dvs. este prin intermediul centrului de ajutor . Puteți găsi raspunsuri  întrebările  frecvente acolo.
  • pentru orice altceva, contactați Revolut  prin chat în aplicație.

2. Contact Revolut Romania – Asistență live prin chat în aplicație

  • dacă trebuie să vorbiți cu un agent, cea mai bună modalitate de a contacta Revolut  este prin chatul  în aplicație.
  • atingeți profilul dvs. (pictograma cerc din colțul din stânga sus) > Selectați Ajutor > Alegeți Obțineți mai mult ajutor și contactați

3. Contact Revolut Romania pe mail

  • contactează Revolut direct pe adresa de email: support@revolut.com

4. Contact Revolut Romania in cazul in care ai pierdut accesul la cont su card

Dacă ați pierdut accesul la contul dvs. și aveți nevoie de protecție în caz de urgență, urmați acești pași:

    •  când vă conectați, atingeți „Am pierdut accesul la numărul meu de telefon”
    • atingeți „Ați uitat parola?” și vei fi  ajutat să recâștigați accesul la contul tau prin chat în aplicație.
    • dacă tot nu vă puteți accesa contul și chatul, contactați  support@revolut.com .
    • dacă trebuie să vă blocați cardul, puteți apela linia noastră telefonică automată: +37052143608 (se pot aplica taxe).
    • Revolut nu vă va suna niciodată în legătură cu contul dvs. personal fără să vă avertizeze mai întâi prin chatul din aplicație. Acest număr nu vă poate conecta la un agent uman și nici nu poate efectua apeluri.

Am pierdut accesul la numărul meu de telefon sau la aplicația Revolut -Contact Revolut Romania

Parola pierdută
– introduceți numărul dvs. de telefon > Selectați codul de acces uitat? opțiunea > Introduceți adresa de e-mail > Urmați restul ecranelor pentru a vă încărca selfie-ul și ID-ul și pentru a prelua automat informațiile de conectare sau pentru a intra într-un chat anonim.

Număr de telefon pierdut
– selectați numărul de telefon uitat? opțiunea > Selectați Nu-mi amintesc vechiul număr > Introduceți e-mailul > Introduceți parola > Urmați restul ecranelor pentru a vă încărca selfie-ul și ID-ul și pentru a prelua automat informațiile de conectare sau intrați într-un chat anonim.

Am pierdut codul de acces și numărul de telefon
– introduceți numărul dvs. de telefon > Selectați codul de acces uitat? opțiunea > Faceți un selfie de verificare > Încărcați-vă ID-ul. Dacă selfie-ul și ID-ul sunt recunoscute, vi se va solicita să vă schimbați informațiile în aplicație, altfel veți accesa un chat anonim.

Cum transfer bani în contul meu Revolut dintr-un alt cont bancar?

Contact Revolut Romania 

Puteți folosi contul dvs. Revolut pentru a primi transferuri din alte conturi bancare. Puteți găsi detaliile disponibile ale contului „local” și „SWIFT” (transfrontalier) pentru fiecare monedă acceptată în secțiunea „detalii cont” a aplicației dvs. Revolut.

Ce ar trebui să fac dacă un transfer nu ajunge în contul meu Revolut?

La fel ca un cont obișnuit, soldul contului tău Revolut va fi actualizat odată ce un transfer a ajuns în contul tău. Dacă transferul este încă în intervalele de timp de transfer, deși nu este posibil ca Revolut să-l accelereze, cel mai probabil va ajunge la dvs. în curând. Timpul necesar transferului pentru a ajunge în contul dvs. depinde în principal de originea acestuia.

Cum pot adăuga bani în contul meu Revolut? Contact revolut Romania

La Revolut, poți alege dintre mai multe metode de a adăuga bani în contul tău: transfer bancar, card, Apple și Google Pay, bani de la alți clienți Revolut, conturi conectate, depozite directe și salariu anticipat.

Cum trimit bani într-un cont bancar?

Pentru a transfera oricare dintre cele peste 30 de monede acceptate într-un cont bancar  din Romania , precum Banca Transilvania, BRD, ING , etc..pe ecranul de start atingeți Transfer (buton cu două săgeți în partea de jos a ecranului) → + Nou → Adăugați un destinatar bancar.

Vi se va cere să adăugați detaliile transferului bancar fie pentru o persoană fizică, fie pentru o companie dacă plătiți o companie.

Iti mai recomandam

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button