Contact

Contact GLS Romania -telefon reclamatii ,autentificare MyGLS

Contact Call Center GLS

Contact GLS Romania

Pentru a intra in contact cu GLS Romania ,departamentul Relaţii Clienţi vă stă la dispoziţie de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 18.00.

  • Contact  GLS  Relații Clienți – Tel : +40 269 501900* de luni pana Vineri intre orele 8:00-18:00
  • Fax: +40 269 501950.
  • Contact GLS pe E-mail: info@gls-romania.ro
  • Contact GLS Vânzări 08.00-17.00. Tel : +40 269501 940*

Puteti intra in contact cu Gls  printr-un operator Call Center  apeland numarul de telefon 0269.501.600 , sau ii puteti  contacta completând formularul  de pe site – ul oficial  gls.ro .

Cum poti intra in contact cu un reprezentant GLS.

Dacă aveţi nevoie de informaţii care nu sunt disponibile pe website-ul oficial , puteti contacta Gls Romania. Fie că aveţi nevoie de sfaturi generale despre expedieri, fie că aveţi întrebări cu privire la o expediere anume, puteţi intra in contactcu GLS   telefonic sau puteţi completa formularul de contact.

Pentru întrebări referitoare la expediere, trebuie să aveți numărul de expediere (AWB) pregătit.

Modalitati de a contacta GLS Romania -Contact GLS

 

  • telefonic  la numarul 0269501900 ,de luni pana vineri in intervalul 8.00-18.00  . Acesta este un număr cu tarif normal.
  • pe  EMAIL la adresa  info@gls-romania.ro.
  • prin formularul de contact pe care il gasesti pe pagina oficiala GLS
  • pe  Instagram . – la adresa https://www.instagram.com/gls_romania/
  • pe Facebook -la adresa  https://www.facebook.com/GLSRomania/
  • Prin Posta la adresa GLS General Logistics Systems Romania SRL, Str. Ștefan cel Mare, nr. 3, Parc Industrial Șelimbăr, 557260 Șelimbăr, Sibiu.   Reclamația va fi preluată de departamentul relații clienți, care îți va răspunde în termen de 30 de zile lucrătoare.

Contact My GLS -Autentificare/Contact GLS

Dacă doriți să luați legătura cu un departament anume, puteti intra in contact cu Gls conform datelor de mai jos:

– Departamentul Relații Clienți 08.00-18.00 h

  • Tel.: +40 269 501 900*
  • Fax: +40 269 501 950
  • E-mail: info@gls-romania.ro

– Departalentul Vânzări 08.00-17.00

  • Tel.: +40 269 501 940*
  • Fax: +40 269 501 960
  • E-mail: sales@gls-romania.ro

– Departamentul IT / Programe clienți 08.00-16.30

    • Tel.: +40 269 501 945*
    • E-mail: support@gls-romania.ro

Reclamații GLS Romania -Contact GLS

Rata expedierilor deteriorate sau pierdute de către GLS este la un nivel foarte scăzut, deoarece GLS pune accent pe fiabilitate.
Pentru întrebări referitoare la expediere, vă rugăm să aveți la indemana  numărul de expediere (AWB) pregătit.

Poti depune o reclamatie daca te afli intr -una dintre situatiilede mai jos :

    • Expediere deteriorată
    • Expediere pierdută
    • Probleme de livrare

Contact GLS Romania -Livrare Colete

Monitorizarea si urmarirea coletelor reprezinta un aspect esential al serviciilor oferite de companiile de curierat, clientii fiind deseori in contact cu acestia si punand intrebari despre locatia sau stadiul  expeditiilor.

GLS curier nu este mai prejos decat concurentii de la DHL , Dpd, Fan Courier, PTT Express , Posta Romana sau Dragon Star  si se evidentiaza prin utilizarea tehnologiei de ultima generatie pentru a asigura transparenta expeditiilor.

Pentru serviciul de urmarire colet GLS  poti folosi site-ul oficial al firmei la meniul Track & Trace (AWB tracking GLS curier) sau aplicatii mobile pentru tracking de colete.
Poti folosi serviciul AWB Tracking GLS urmarire colete sau prin intermediul aplicatiilor mobile.

Una din aplicatiile pentru urmarirea coletelor disponibile pe telefoane cu Android este Package Tracking si poate fi descarcata de pe Google Play. Tot ce trebuie sa faci pentru a urmari coletul tau in drumul catre destinatie este sa introduci numarul AWB GLS tracking si vei afla informatiile dorite.

Nu vei fi acasă pentru a primi expedierea poștală? -Contact GLS Romania 

Alege livrarea la GLS Parcel Shop și beneficiezi de orele de deschidere prelungite oferite de magazinele GLS Parcel Shop, unele dintre ele fiind deschise și în weekend.

GLS Parcel Shop, prin rețeaua PayPoint Colet Expres, are peste 2000 de puncte pentru ridicarea expedierilor poștale la nivel național   .

contact GLS

Comanda curier GLS- Contact GLS

Comanda un curier GLS pentru expedierea unui colet

Acest proces incepe printr-o simpla actiune si anume, “Comanda curier GLS”. Comandarea unui curier pentru livrarea de colete si pachete in tara si international reprezinta o modalitate eficienta si convenabila de a trimite aceste expedieri catre diverse destinatii. Majoritatea companiilor de curierat inclusiv GLS curier ofera platforme online si aplicatii mobile care faciliteaza plasarea comenzilor.

Ce ar trebui să fac în cazul în care coletul meu este deteriorat?

Ambalarea produselor  este responsabilitatea expeditorilor. GLS acceptă cererea de despăgubire doar în cazul în care există urme de deteriorare pe ambalajul exterior.

DE exemplu:

  •   coletul a dispărut – GLS returnează coletul la sediul central și informează expeditorul.
  • in cazul în care coletul este deteriorat la exterior, vă rugăm verificați conținutul coletului –  Curierul GLS va completa un proces verbal de daune în momentul livrării.
  • dacă după primirea unui colet intact se constată că bunurile au fost deteriorate, vă rugăm să trimiteți o reclamație xpeditorului. – GLS nu are dreptul să deschidă și să verifice conținutul pachetului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button