Contact - Telefoane utile

Contact Flip.ro – Tefefon suport clienti , retur , reclamatii

Telefon Flip.Ro - relatii clienti , telefon reclamatii online

Contact Flip.ro

Contacteaza Flip.ro  oricand de Luni pana Vineri intre orele 9:00 – 20:00 si in weekend intre orele 9:00 – 18:00* · *Programul poate suferi modificari  in zilele de sarbatori legale.

    • Adresa : Splaiul Independentei 319G, Atrium House, Sector 6, Sema Parc, Bucharest, Romania, 060044
    • Email:socialmedia@flip.ro
    • Site web :https://flip.ro/

 

Contact Flip.ro prin telefon

In situatia in care aveti nevoie de un numar de telefo pentru a intra in contact cu Flip.ro , tastati 021 9181 (tarif normal)

 

Contact Flip.ro pe e-mail

Desigur! Departamentul de relatii cu clientii va sta la dispozitie si prin email. Tot ce trebuie sa faceti este sa trimiteti un e-mail la adresa de email contact@flip.ro.  Flip.Ro vine in sprijinul dumneavoastra cu raspunsuri rapide la orice solicitare.

Contact Flip.ro –   Poti contacta Flip si prin formularul de contact 

 Solicitari si sesizari sau reclamatii flip.ro – Contact Flip.ro

  • poți contacta Flip.ro în general in scris, la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Site (contact@flip.ro)
    pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Serviciile sau Produsele oferite de Flip
  •  Orice sesizare sau reclamatie primita de Flip va tratata cu maxima atentie Flip va raspunde sesizarilor si reclamatilor tale in cel mai scurt timp posibil si nu mai tarziu de 7 de zile de la primirea sesizarii sau reclamatiei
  •  Flip va depune toate diligentele rezonabile pentru solutionarea amiabila a oricaror sesizari sau reclamatii,
  •  In cazul in care nu vei fi multumit de solutia propusa si ai calitatea de Consumator in relatia contractuala cu
    Flip, poti recurge in afara solutionarii eventualului litigiu potrivit regulilor de drept comun, de catre instantele
    judecatoresti, la Solutia Alternativa de Solutionare a Litigiilor, pusa la dispozitie de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (Platforma SAL, accesibila la https://anpc.ro/ce-este-sal/)
  • Solutionarea on-line a litigiilor prin intermediul Platformei SOL a Comisiei Europene, accesibila la adresa https://ec.europa.eu/ consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO.

 

Cum returnez un produs? Contact Flip.ro

Daca intampini o situatie neplacuta cu dispozitivul si doresti sa initiezi procesul de retur, este important sa respecti urmatorii pasi:

1. Accesezi https://flip.ro/autentifica-te/ si introduci adresa de e-mail si parola.

2. Accesezi sectiunea Contul Meu (in coltul din dreapta sus)

3. Mergi in sectiunea “Retur”

4. Selectezi “Returnati”

5. Urmezi pasii din formularul de retur si apesi butonul verde “Trimite spre Retur”

6. Este necesar sa te asiguri ca ai orice conturi eliminate de pe dispozitiv (iCloud, Android – Samsung, Huawei sau Xiaomi – sau alte conturi personale), acesta fiind resetat complet din fabrica si fara coduri de acces existente. De asemenea, daca ai si un incarcator sau alte accesorii achizitionate si vrei sa le returnezi, nu uita sa le bifezi in cererea de retur.

Curierul se prezinta in data selectata de tine pentru a prelua coletul! Procesarea unui retur dureaza pana al 14 zile, conform legii.

Cum comand de pe Flip? Contact Flip.ro

Pentru a plasa o comanda si sa cumperi un dispozitiv de pe www.flip.ro/magazin, trebuie urmati pasii urmatori:

1) Intra pe pagina de produs a dispozitivului dorit

Asigura-te ca ai selectat corect culoarea, capacitatea, starea estetica a produsului si daca doresti sau nu o baterie noua montata pe acesta.

2) Apasa butonul “Adauga in cos”

3) Selecteaza daca doresti sa continui cumparaturile sau sa finalizezi comanda

4) Selecteaza daca doresti sa adaugi accesorii la produs, optiunea de garantie extinsa sau asigurare

5) Completeaza cu atentie datele solicitate. De aici poti opta sa achizitionezi pe persoana juridica, unde iti vom solicita si datele societatii. Daca nu, adauga datele personale, pentru achizitia pe persoana fizica.

6) Alege metoda de livrare: la domiciliu sau cu livrare in easybox! 🙂 Costul livrarii la domiciliu este de 14.99 LEI, iar cel cu livrare in easybox de 9.99 LEI.

7) Alege metoda de plata (cash la livrare / plata online cu card de debit / cu card de credit in rate). Mentionam ca, la livrare, nu poti plati prin card la curier.

Pentru plata in rate, trebuie  sa verifici articolul “Plata in rate” pentru mai multe detalii!

8) Daca ai un cod promo, acesta poate fi introdus doar in acest pas, conform butonului de mai jos

9) Apasa pe trimite comanda!

Cum inregistrez o comanda de vanzare – Contact Flip.ro

Afla cum inregistrezi o comanda de vanzare pe Flip.ro!
Pe Flip ai la dispozitie cel mai simplu mod de a-ti vinde produsul vechi

1. Afla instant cat valoreaza

      • Introduci modelul dispozitivului si raspunzi la cateva intrebari despre starea lui. Iti vom afisa instant pretul de vanzare!

2. Trimite gratuit produsul

      • Alegi data si locatia de la care curierul ridica dispozitivul tau sau il predai personal la easybox!

3. Alege cum primesti banii

      • Ai 2 optiuni: plata rapida si plata in 20 zile. Alegi optiunea preferata si Flip iti trimite banii direct in contul bancar!

COMOD

      • Pui dispozitivul tau la vanzare in doar 5 minute.

SIGUR

      • Ai intotdeauna control!
      • Inspectie & transport gratuite
      • Peste 120.000 clienti au vandut prin Flip

RAPID

    • Cu optiunea de vanzare rapida, primesti banii in 1-3 zile!

CITESTE SI : Contact emag

Iti mai recomandam

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button