Contact - Telefoane utile

Contact DPD – Telefon Sesizari si reclamatii DPD

Contact DPD - Contact serviciul clienti

Contact DPD Romania  – Contact serviciul clienti 

Număr de contact DPD Romania : 031.824.9090 – Acest număr este disponibil de luni până vineri între orele 09:00 și 17:00, și sâmbătă între orele 09:00 și 13:00.

Numar de telefon DPD din strainatate : +40.31.824.90.90 

Contact DPD  serviciul clientiTelefon: 031.82.49.090                                                                                  Program : Luni – Vineri: 09.00 – 17.00

  • contact DPD Pickup Shop –București · 031 824 9090
  • contact DPD România Târgoviște · 0733 603 334

INTRA ACUM IN CONTACT CU DPD

Customer Care & Support DPD Romania -Telefon: 031.82.49.090.                                                                 Program : Luni – Vineri, 08:30 – 16:30.

Contact DPD Expedieri naționale. Telefon: 031.824.90.90.

Contact DPD – Telefon sesizari si reclamatii DPD Romania

Cum intri in contact cu DPD Romania pentru informatii expedieri colete reclamatii sau sesizari

  • Customer Care & Support
    Telefon: 031.824.90.90

Program : Luni – Vineri, 08:30 – 16:30

  • Expedieri naționale
    Telefon: 031.8249090

Adresa de e-mail: comenzi@dpd.ro

Program : Luni – Vineri, 08:30 – 16:30

Notă: Comenzile de ridicare se plasează la numărul de telefon: 031.824.9090, respectiv pe adresa de e-mail: comenzi@dpd.ro, în intervalul orar 08:30 – 16:30.

  • Expedieri internaționale
    Adresa de e-mail: international@dpd.ro

Program : Luni – Vineri, 08:30 – 16:30

 

Reclamatii si sesizari DPD Romania

In cazul in care doriti sa depuneti o reclamatie sau sesizare, DPD  va ofera un serviciu de reclamatii si sesizari .

Cand poti depune o sesizare sau o reclamatie la DPD:

  • colete intarziate
  • nu se regaseste coletul meu in depozitul DPD
  • probleme legate de facturare sau alte probleme
  • colete deteriorate la transport
  • curierul nu imi livreaza coletul
  • alte solicitari sau reclamatii

 

Informații pentru reclamații DPD Romania Contact DPD

  • Informații pentru reclamații:
    Puteti depune reclamatiile in timpul programului cu publicul  de Luni  pana  Vineri de la ora 08:30  la ora 16:30  la telefon: 031.824.90.90

Adresă: Str. Buiacului, Nr. 2, LogIQ Logistic Park, Corp A (A1-A2), 077135

Adresa de e-mail DPD : reclamatii@dpd.ro

  • Informații pentru facturare:

Informatii despre facturi/note de credit emise pe cont: facturare@dpd.ro

Informatii despre fișe de client, plăți facturi emise pe cont, rețineri ramburs și acorduri de compensare cu rambursurile: creditcontrol@dpd.ro

Informatii despre chitanțe de ramburs, desfășurătoare de ramburs, plăți ramburs, modificări cont bancar: cod@dpd.ro

Transmitere facturi pentru despagubire și informații despre plata acestora: contabilitate@dpd.ro

Modificări de adrese de e-mail, user și parola myDPD: suport@dpd.ro

 Contact DPD despre informații comerciale DPD Romania
Adresa de e-mail: sales@dpd.ro

Cum să contactez DPD prin formular online?  Contact DPD

O alta metodă de a contacta DPD  Romania este prin formularul online disponibil pe site-ul oficial al companiei. Această metodă este utilă dacă aveți o solicitare sau o sugestie specifică despre un serviciu sau un produs DPD, dacă doriți să primiți o ofertă personalizată sau dacă doriți să vă abonați la newsletter-ul DPD.

Pentru a contacta DPD prin formular online, urmați pașii:

  • accesați site-ul oficial al DPD România la adresa https://www.dpd.com/ro/ro/.
  • faceți click pe butonul “Suport” apoi pe „Contact” din partea dreaptă sus a paginii.
  • faceti scroll, apăsați pe „Trimite un mesaj”.
  • completați formularul online cu datele solicitate și cu motivul.
  • bifați căsuța “Nu sunt Robot” și apăsați butonul “Trimite mesaj”.
  • așteptați un răspuns în termen de 24 de ore.

DPD Romania -Servicii Naționale Curierat 

Beneficii

  • Livrări rapide oriunde în România
  • Livrări colete în 1 – 2 zile lucrătoare.
  • Posibilitatea plății cu cardul la curier, atât a rambursului, cât şi a serviciului de curierat
  • Prima companie de curierat din România care oferă avantajul plății cu cardul pentru zonele urbane, direct la curier.
  • Rapid, sigur și fără bătăi de cap

Soluţii customizate inovatoare

Datorită gamei largi de opțiuni suplimentare, coletele sunt livrate în conformitate cu cerințele dumneavoastră.

DPD – Extensii E-Commerce

DPD România a dezvoltat o serie de module de extensii e-commerce create special pentru magazinele online care doresc să livreze coletele clienților folosind serviciile de curierat DPD România.

 

DPD Retur – retururile sunt acum mai simple ca niciodata Contact DPD

Daca in orice moment continutul unui colet nu va indeplinește cerintele, puteti sa le trimiteti inapoi. Returnările sunt rapide și simple daca folositi DPD. Puteti aduce coletele dumneavoastra in cel mai apropiat oficiu sau locker DPD

Atât expeditorii, cât și destinatarii beneficiază de soluții flexibile pentru returnarea coletelor. Ca expeditor, puteți integra solutia  “Easy Returns Voucher” în magazinul dumneavoastră online. Acest lucru vă economisește o muncă suplimentară și asigură gestionarea returnărilor, fără probleme din partea clienților. Dacă în calitate de destinatar doriți să returnați un articol, este nevoie de o singură atingere pentru a crea o etichetă de retur.

Cum folosim Voucherul Easy Returns? Contact DPD 

Contact DPD retur

Flexibilitate                                                                                                                                                   Stabileşte împreună cu agentul tău de vanzari perioada maximă de retur, pentru a fi implementată în sistemul DPD. Voucherul de retur va fi valid doar în această perioadă.

Usor de utilizat
La crearea expedierii selectează opţiunea Voucher Easy Returns.

Retur sigur şi eficient
Printează voucherul împreună cu documentul de transport.

Soluţii sigure şi eficiente
Destinatarul va putea returna coletul în perioada de valabilitate a voucherului, accesând http://voucher.dpd.ro/ sau folosind reţeaua de oficii şi lockere DPD România.

 Nota : Orice intrebare legata de serviciile DPD poate fi adresata serviciului de releatii cu clientii DPD sau prin apel la telefonul de contact DPD. Urmariti totusi programul de lucru al departamentului si identificati codul AWB.

Retururi in tarile UE
Cu DPD, clienţii  pot returna coletele oriunde în Uniunea Europeană.

Oferim serviciul nostru de retur către ţări precum: Austria, Germania, Belgia, Cehia, Italia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Letonia, Lituania, Luxemburg, Olanda, Polonia, Portugalia, Suedia, Slovacia, Spania, Bulgaria, Ungaria, Grecia, Croaţia, Slovenia.

Geopost este liderul european în livrarea de colete și soluții pentru comerțul electronic ce operează în 49 de țări de pe toate continentele prin intermediul rețelei sale de branduri de livrare, precum DPD, Chronopost, SEUR, BRT, Speedy, etc.
DPD România este activă pe piața locală din 2008, prin preluarea Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, înființată în 1997. În Martie 2008, GeoPost a achiziționat pachetul majoritar al Pegasus, acesta preluând numele de DPD România.

CITESTE SI : Fan Courier contact – Telefon Call Center 

Iti mai recomandam

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button